FAQ - Συχνές ερωτήσεις
Με σκοπό να σας διευκολύνουμε με τις αγορές από τον ιστότοπό μας, έχουμε επιλέξει τις πιο συχνές ερωτήσεις των πελατών μας. Εάν δεν βρείτε αυτό που σας ενδιαφέρει, στείλτε μας την ερώτησή σας στη φόρμα επικοινωνίας, μέσω τηλεφώνου ή email και θα χαρούμε να απαντήσουμε στην ερώτηση σας.
-Πώς να κάνετε μια αγορά;
Η αγορά από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι εύκολη και γρήγορη. Μόλις επιλέξετε ένα προϊόν, θα πρέπει να το προσθέσετε στο καλάθι αγορών σας και, στη συνέχεια, να προχωρήσετε με την πληρωμή όπου θα εισαγάγετε τα στοιχεία παράδοσης και θα επιβεβαιώσετε την αγορά.
+Πώς να προσθέσετε περισσότερα προϊόντα στο καλάθι;
Μόλις προσθέσετε ένα προϊόν στο καλάθι σας, επιλέξτε 'Συνέχεια αγορών' για να προσθέσετε περισσότερα προϊόντα. Όταν τοποθετήσετε τα επιθυμητά προϊόντα στο καλάθι, μεταβείτε στην πληρωμή και εισαγάγετε τα στοιχεία παράδοσης.
+Είναι απαραίτητο να είστε εγγεγραμμένοι για να κάνετε μια παραγγελία;
Όχι. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια αγορά χωρίς να κάνετε εγγραφή στον ιστότοπο.
+Ποιος παραδίδει το πακέτο;
Το πακέτο παραδίδεται μέσω υπηρεσίας ταχυμεταφορών. Διατηρούμε το δικαίωμα αλλαγής του συμβατικού συνεργάτη για την παράδοση των αποστολών.
+Πόσο γρήγορα στέλνετε το πακέτο;
Από τη στιγμή που θα ολοκληρώσετε την αγορά, το πακέτο παραδίδεται στον ταχυμεταφορέα εντός μίας εργάσιμης ημέρας και μπορείτε να περιμένετε την παράδοση στη διεύθυνσή σας το αργότερο εντός πέντε ημερών μετά την αποστολή των εμπορευμάτων.
+Πώς πραγματοποιείται η πληρωμή;
Η πληρωμή γίνεται με αντικαταβολή, δηλαδή κατά την παραλαβή του δέματος. Η πληρωμή μπορεί επίσης να γίνει μέσω PayPal, πιστωτικών καρτών και πάγια εντολή πληρωμής, εάν αυτό αναφέρεται στη σελίδα πωλήσεων.
+Επιπρόσθετες υπηρεσίες
Εάν επιλέξετε την παράδοση κατά προτεραιότητα κατά την πληρωμή, αυτό σημαίνει ότι θα επεξεργαστούμε πρώτα την παραγγελία σας και θα στείλουμε το προϊόν αμέσως.
Μέσω της διαδικασίας αγοράς, μπορείτε να πληρώσετε επιπλέον για την ασφάλιση του πακέτου, πράγμα που σημαίνει ότι εάν προκληθεί ζημιά κατά τη μεταφορά, θα αντικαταστήσουμε το κατεστραμμένο προϊόν χωρίς περιττές ερωτήσεις.
+Μπορούν τα προϊόντα να παραληφθούν από το κατάστημα;
Δεν υπάρχει δυνατότητα παραλαβής του προϊόντος αυτοπροσώπως, δεδομένου ότι πρόκειται μόνο για ηλεκτρονικό κατάστημα. Η αγορά είναι δυνατή μόνο μέσω του διαδικτυακού καταστήματος.
+Ασφάλεια δεδομένων
Οι αγορές στον ιστότοπό μας είναι εξαιρετικά ασφαλείς. Χρησιμοποιούμε τις πιο προηγμένες μεθόδους κρυπτογράφησης και άλλα πρωτόκολλα ασφαλείας για να διατηρήσουμε τα δεδομένα των πελατών μας 100% ασφαλή.
Τα δεδομένα σας προστατεύονται και δεν θα τα κοινοποιήσουμε σε τρίτους. Θα χρησιμοποιήσουμε τα προσωπικά σας δεδομένα αποκλειστικά για τους σκοπούς της παραγγελίας, καθώς και για την αποστολή συγκεκριμένου ενημερωτικού υλικού.
+Θέλω να παραγγείλω μεγαλύτερες ποσότητες προϊόντων! Πώς είναι δυνατόν να γίνει αυτό;
Σε περίπτωση που θέλετε να παραγγείλετε μεγαλύτερη ποσότητα προϊόντων ή να συνεργαστείτε μαζί μας, επικοινωνήστε μέσω της σελίδας επικοινωνίας για να συμφωνήσετε σχετικά με διάφορες δυνατότητες συνεργασίας.
+Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Ο αγοραστής πρέπει να ενημερώσει γραπτώς τον πωλητή για την πρόθεσή του να επιτρέψει το προϊόν το αργότερο εντός της προθεσμίας που ορίζεται στη σελίδα από την οποία το αγόρασε.
+Έχω παραγγείλει το προϊόν, αλλά δεν έχει παραδοθεί ακόμα, με ποιον θα πρέπει να επικοινωνήσω;
Σε περίπτωση που ο προγραμματισμένος χρόνος παράδοσης έχει παρέλθει και δεν έχετε λάβει ακόμη το πακέτο, στείλτε μας την ερώτηση στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου υποστήριξης πελατών που βρίσκεται στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας.